Tvåtusentretton

Nu har i stort sätt hela mitt jullov gått då jag börjar skolan igen på tisdag. HAr hunnit med mycket det här jullovet även fast det känns som att jag inte har gjort någonting alls. Julafton spenderades hemma hos mina kusiner på mammas sida och där var även min mormor och morfar. Juldagen spenderades hemma hos mina kusiner på min pappas sida och annandag jul spenderades hos min mormor och morfar eftersom att min morfar fyllde år. Nyår spenderades tillsammans med familen Eriksson tillsammans med deras kusiner. Först bowlade vi och sedan åt vi god middag hemmas hos familjen Eriksson och körde olika tävlingar. Mitt lag kom tyvärr sist på alla grenar men sånt är livet. 
 
Förutom det har jag även hunnit spela storvreta innebandycup. Mitt lag åkte tyvärr ut i A slutspels kvarten i dj 18-20 serien. Vårat andra lag gick däremot och vann hela 96 serien.