10 things

10 saker du vill göra innan du dör: Simma med delfiner, åka till hawaii, bo utomlands, fira jul och nyår i new york, surfa, skaffa en hund, åka till Afrika, klipphoppa, krama en apa, stå i två länder samtidigt. 
9 saker om dig själv: Jag tycker varken om ost, smör eller grädde, Jag har ingen aning om vad jag vill göra i framtiden, Jag har alltid velat åka till Hawaii, Min favorit djur är delfiner och apor, Jag har spelat blockflöjt, Jag har gått i friidrott, fotboll och innebandy samtidigt i flera år, Jag älskar pastasallad, Jag har bott i samma hus hela mitt liv, Jag gillar inte ketchup.
8 kändisar du tycker är snygga: Zac efron, ian somerhalder, Anton Ewald, Alex pettyfer, Channing Tatum, taylor lautner, zayn malik, francisco lachowski.

7 saker du saknar: Italien, USA, att åka snowboard, Att ligga på standen utomlands, Min gamla klass, att spela innebandymatch, 

6 saker du vill ha: Resa till Hawaii, långt & fint hår, en nergrävd pool, nya kläder, nytt rum, 

5 saker du aldrig skulle vilja göra: Bada med hajar, Äta småkryp, Bli en politiker, hålla i en spindel, Bada i svartån.

4 gamla favoritlåtar: Taio Cruz - break your heart, Ne-Yo - so sick, Iyaz - replay, Akon- beautiful

3 du har köpt den senaste månaden: Mobilskal, glass, linne.

2 minnen jag aldrig glömmer: Italien 2013, Dana cup 2009.

1 sak du älskar: Innebandy.