Skolavslutningen


Igår kväll hade vi skolavslutning och inte vilket som helst utan jag slutade faktiskt nian vilket är både positiv och negativt.

Det var först avslutning i kyrkan och direkt efter gick vi till skolans matsal och hade avslutningsmiddag bara vi nior och även lärare. Det bjöds på trerättersmiddag och mycket skratt. Efter det drog de flesta vidare på fest där iallafall jag var till klockan ett då jag, Ina, Emma och Alissa drog hem till Ina och sov.
Här nere ser ni bilder från själva avslutningen och middagen tagna av mamma och Elsas pappa och min mobil, därav varför det är olika storlekar på dem.

Idag vaknade jag hos ina och ungefär vid fyra tror jag det var följde jag med emma till stallet och kom hem runt åtta. Just nu kollar jag på fotbollsmatchen som går på tv, heja sverige!















/kram /johanna