måndag

sitter ghär nyduschad och ska snart gå och lägga mig, är skit trött. under förmiddagen idag har jag bara pluggat. so och svenska prov på fredag, jipppi. under hela eftermiddagen har jag varit i torshälla tror jag det va. vi hade typ dubbel match i fotbollen. först spelade det andra laget och de förlorade med 4-2 tror jag hehe. sen spelade jag och mitt lag såklart och vi förlorade också fast med 3-1. gissa vem som gjorde målet? hehe. vi hade en 95a, 3 97or och resten 96or och vi mötte typ 95or och äldre,  mamma sa att en va 82a eller nått sånt.

har fått en fråga angående tävlingen och jag lägger ut tävlingsbidragen i morgon om jag hinner och sen så får ni läsare rösta. delar kanske upp den i två delar och vinnarna i de två delarna går till final. det är ju 22 stycken som har anmält sig, vad tycker ni?



en bild jag hittade på datorn.

Pusssssssssssss/johanna