solsidan(L)

kollade nyss på solsidan eller för en halvtimme sen men ändå, lika bra som vanligt. hann inte blogga igår eller rättare sagt jag orkade inte. spelade ju först mot Per-ols som jag skrev tidigare och sedan vare hem snabbt och äta och sen vidare till en till match mot halsta. det blev 2-2 och jag va skit trött från matche mot Per-ols, Per-ols vann ju sm och vi slog dem med 2-1. gjorde två assist också till emma :D senare på kvällen vare melodifestivalen och eric vann för er som inte visste det. fast jag tror alla redan vet det. men iallafall så tyckte jag att det var rätt person som vann :P Idag åkte jag med familjen på en shopping runda på erikslund. fick med mig ett par fotbollsskor och benskydd. sen vid halv fyra vare fotbollsträning, gick väll bättre än vad jag trodde att det slulle gå. har ju cup i helgen också, bigmaccup. Imorgon ska jag ner på stan med malin och fixa prao haha. känner att det här blev ett långt inlägg så jag ska nog sluta skriva nu.



Pusssssssssssss /johanna