@Aleks place

sitter här hon aleks med frida, emma, ida, malin, malin, emma och såklart aleks. VI har kollat på film, letters to juliet. den va bra haha. utser veckansblogg i morgon eller kanske när jag kommer hem. ska också göra en ny design så snabbt som möjligt. Innan jag kom hit till aleks va jag på stan med frida, malin, emma och aleks. vi åt pastasallad på café rob deli och tog en kladdkaka lite senare. jag och malin letade också praoplats, team sportia skulle ringa tillbaka om vi får praoa där eller inte.  inte  mitt första val men vi har frågat på typ alla affärer på stan och vi vill ju praoa på stan eftersom att då kan man äta lunch och sånt med andra som praoar på stan hehe. nu ska jag väll inte skriva så mycket mer men vi ses senare ikväll eller i morgon. blir en bild i repris efter som att jag sitter vid aleks dator och jag gillar inte bildlösa inlägg.

pussssssss /johanna