grattis elsa :D<3

malin drog för en stund sen. idag hade vi studeidag på skolan, orientering och 5-kamp. jag slapp orienteringen och fick leda 5-kampen istället, chill. efter det drog jag, malin, emma, matilda och elsa ner på stan och köpte mcflurry ballerina kladdkaka och gick runt och shoppade lite. dock inte jag för jag hade bara 70 kr med mig. vi skulle först ha åkt och bada i mälaren men det var inte så fint väder och sånt. efter stan åkte jag, elsa, malin och emma och satte oss utanför skolan och snackade om lite allt möjlig. sen drog jag och malin hem till mig och vi har mest chillat.  jag ska inte glömma att gratta min vänn elsa som fyller år idag och även hennes tvillingbror jabob, grattis. slänger in några bilder på mej och elsa.





tredje bilder är skit gammal bara så att ni vet ;)

Pusssssssssssssssss /johanna