fredag

idag är det äntligen fredag men jag ligger här i soffan och är sjuk:( ska kolla på twilight snart och efter det blir den new moon tror jag hehe. bloggen har inte vart så bra på sista tiden eftersom att jag har vart eller jag är sjuk nu också och har därför inte haft något att skriva om. men i morgon om jag mår bättre ska jag på en grej med fotbollen och sen på söndag har jag match om jag är frisk. sen åker jag till bjursås med min syssling linnea och min familj såklart. har sportlov nu hahha fast man kan säga att jag fick mitt lov redan i tisdags eftersom att jag har vart sjuk haha. nu är iallafall resten av min skola på björnön och åker pulka så det va faktiskt ganska skönt att vara sjuk idag hehe. aja nu börjar filmen.
glöm inte att anmäla er till veckansblogg i inlägger under.


Pussssssssssss /johanna